Portál do světa digitálních služeb

1 min čtení

19. 2. 2021

Rozhraní Portálu občana od firmy Gordic se automaticky přizpůsobí dostupnému prostoru na obrazovce uživatele. Při on-line vstupu na úřad tak můžete plnohodnotně pracovat s libovolně velkým monitorem, notebookem, tabletem či mobilním telefonem. Rychlou orientaci vám zajistí i řada prvků, na které jste zvyklí z poštovních klientů, sociálních sítí či dalších oblíbených aplikací.

K využívání elektronické komunikace s úřadem a široké škály digitálních služeb poskytovaných prostřednictvím Portálu občana vám stačí disponovat zařízením s připojením k internetu a jakýmkoliv prohlížečem. Pak už je jen na vás, zda využijete webovou aplikaci pro on-line platby poplatků, řešení životních situací pomocí digitálních formulářů a žádostí, rezervaci času úředníka, hlasování o městských investicích či další možnosti.

Pro více informací navštivte webovou stránku, která prezentuje aktuální podobu Portálu občana i spektrum digitálních služeb. A jako drobnou ochutnávku vám i zde ukážeme, co může zobrazit občanům úvodní přehled ihned po přihlášení do portálu (samozřejmě je na městu, které digitální služby bude prostřednictvím Portálu občana svým občanům poskytovat). V našem ilustračním případu vidíme situaci, kdy si občan zarezervoval termín pro řešení stavebního povolení a současně využívá Portál pro podávání žádostí, platbu poplatků i získávání dalších informací.