Věříme v jiný způsob řízení
567 309 136

Platforma GYBER

Příchod informační evoluce, zahrnující Internet všeho (IoE), Smart Home, Smart Buildings, Smart Factories, Smart Cities, Smart Administration a od nich odvozené pojmy Průmysl 4.0 a eGovernment 4.0, představuje výzvu tvořit a využívat moderních technologie tak, aby ony neovládaly nás, ale my je. 

  • Integrace technologií a přístup k datům přes jednoduché API
  • Mobilní aplikace pro domácnosti, firmy i úřady
  • Technologie pro chytré budovy včetně smart meteringu
  • Card management: inteligentní správa karet
  • Smart Administration jako základ chytrého města
  • Smart technologie

    Technologie, které zastřešuje platforma GYBER, přispívají k tomu, aby náš život byl příjemnější, jednoduší a bezpečnější. Nacházejí uplatnění jak v našich domácnostech a firmách, tak v našich městech a regionech v duchu rozvíjejícího se konceptu Smart Cities. 

    Energetický management

    Řešení určené pro organizace, které chtějí řídit spotřebu energií ve svých budovách a zároveň včas odhalovat havarijní stavy, je postaveno na platformě Myjordomus s využitím MS Azure. Technologie pro měření energií (vodoměry, plynoměry, osvětlení) jsou propojeny s Myjordomus Bridge, který zajišťuje šifrovanou komunikaci s bezpečným datovým centrem. Přes aplikační rozhraní má provozovatel data v reálném čase k dispozici v analytické službě MS Power BI nebo ve svém ERP systému.



    Data si může uživatel zobrazit prostřednictvím aplikace Myjordomus, v prostředí svého ERP systému nebo je dále zpracovávat, pokud má vlastní vývojové kapacity (Custom Development)

    Jedním z hlavních atributů řešení je bezpečnost, a to na úrovni internetového bankovnictví. Celá komunikace probíhá šifrovaně, k autentizaci je používán digitální certifikát. Mezi další přednosti patří škálovatelnost řešení, flexibilita nastavení nebo snadná integrace produktů třetích stran. Řešení podporuje nejpoužívanější desktopové a mobilní platformy: odpovědná osoba může stavy spotřeby sledovat ve svém tabletu či mobilním telefonu s možností notifikace.

    Card management

    Náš card management system zajistí vše od vydání karty přes management zákazů až po zrušení karty nebo její expiraci. Umožňuje zavést kompletní agendu spojenou s kartovým programem, a to současně s autorizačním centrem. Městům, regionům nebo jejich institucím umožní spravovat agendu identifikačních, členských nebo přístupových karet.

    Informační systém Eiger si poradí s vydáváním karet všech druhů, jejich správou, účtováním transakcí a jednoduše zprostředkuje i vyrovnání mezi všemi významnými platebními sítěmi, obchodními partnery a vydavatelskou bankou. Součástí systému je i volitelný věrnostní systém, který motivuje klienty k vyššímu využití karet.

     

    Máte zájem o řešení EIGER pro Vaší organizaci?

    Napište nám a náš produktový manažer vám připraví nezávaznou cenovou kalkulaci.

    *= Povinné položky
    [Error loading the control 'wRE8', check event log for more details]