Věříme v jiný způsob řízení
567 309 136

Portál občana (RAP)

Aplikace určená organizacím (především veřejnoprávním), které chtějí jednoduchou a přehlednou formou nabídnout uživatelům (občanům, OSVČ nebo firmám) on-line řešení různých životních situací a prezentaci informací evidovaných v interních informačních systémech jako například údaje o poplatcích a pohledávkách včetně možnosti on-line plateb nebo komunikaci s organizací prostřednictvím elektronických interaktivních formulářů.

Základní funkce modulu

  • On-line náhled na data týkající se občana
  • Řešení životních situací
  • Napojení na on-line platební bránu
  • Důvěryhodné metody autentizace uživatele
  • Možnost objednání el. notifikace formou e-mailu či SMS zpráv

Galerie modulu

Podrobný popis modulu

Portál občana je moderní webová aplikace pro zpřístupnění údajů evidovaných nejen v informačním systému GINIS prostřednictvím internetového prohlížeče občanům, OSVČ i firmám. Uživatelé se můžou do systému registrovat pomocí formuláře. Vyšší stupeň důvěryhodnosti nabízí možnost přihlášení prostřednictvím systému datových schránek. Nejvyšší míru důvěry při autorizaci umožňuje využití elektronického občanského průkazu prostřednictvím Národní identitní autority. Uživatelé mají v Portálu občana možnost nahlížet na stav svých pohledávek nebo zadávat požadavky na jejich bez nutnosti návštěvy příslušného úřadu. U pohledávek se zobrazuje historie proběhlých plateb i informace o splatnosti neuhrazených předpisů, včetně platebních údajů. Platbu lze zadat i sejmutím QR kódu v mobilní aplikaci internetového bankovnictví nebo ji provést prostřednictvím platební brány. Mnohými ceněným přínosem aplikace je i možnost automatického zasílání upozornění na blížící se splatnost předpisu formou e-mailu SMS. Portál občana dále nabízí řešení situací vyplývajících z běžného života či podnikatelských činností prostřednictvím elektronických interaktivních formulářů. Jedná se např. o přihlášku či změnu poplatku ze psa, zábor veřejného prostranství, podnět ke kácení dřevin, žádosti o různé dotace apod. Tyto formuláře podporují úplné elektronické podání a můžou být přímo vytěžovány do příslušných agend, což přispěje k efektivitě a rychlosti vyřízení dané žádosti.

Výhody a přínosy

  • Snadná cesta k přehledu o stavu poplatků a pohledávek
  • Možnost řešit životní situace a podávat žádosti elektronicky
  • Intuitivní ovládání, moderní a efektivní komunikace s úřadem
  • Možnost notifikace formou e-mailu či SMS zpráv
  • Modernizace služeb poskytovaných občanům
  • Menší zatížení úředníků a úspora nákladů úřadu

Máte zájem o některou z našich služeb?

Napište nám a náš produktový manažer vám připraví nezávaznou cenovou kalkulaci.


*= Povinné položky
Souhlasím se zpracováním osobních údajů. Více informací o zásadách ochrany osobních údajů naleznete ZDE.

Máte zájem o některou z našich služeb?

Napište nám a náš produktový manažer vám připraví nezávaznou cenovou kalkulaci.

*= Povinné položky
Souhlasím se zpracováním osobních údajů. Více informací o zásadách ochrany osobních údajů naleznete ZDE.
Vybrané reference:
Ministerstvo vnitra ČR
Středočeský kraj
Hlavní město Praha
Statutární město Brno