Věříme v jiný způsob řízení
567 309 136
Kniha došlých faktur

Kniha došlých faktur (KDF)

Evidence a zpracování došlých faktur jako písemností spisové služby a řízení jejich toku od vstupu do systému GINIS až po archivaci. Kontrola rozpočtových a disponibilních prostředků na účtech v rámci akvizičního procesu ekonomického subsystému s napojením na Státní pokladnu a Informační systém základních registrů.

Základní funkce modulu

  • Ucelená a přehledná evidence faktur v agendových knihách, včetně všech elektronických příloh
  • Podpora zpracování daňových dokladů, včetně možnosti ověření dodavatele v Registru plátců DPH
  • Kontrola dostupnosti rozpočtových prostředků před úhradou dokladu
  • Propracovaný systém předkontací pro automatizované účtování
  • Tisk přehledových a kontrolních sestav s možností exportu do Excelu a PDF
  • Podpora Pomocného analytického přehledu (PAP) a kontrolingu
  • Možnost vazby na smlouvy, objednávky a limitované přísliby s kontrolou čerpání prostředků
  • Statistiky a evidence úkonů prováděných nad doklady

Galerie modulu

Podrobný popis modulu

V modulu KDF se provádí zpracování všech typů došlých faktur: dodavatelských, zálohových, vyúčtování záloh, dobropisů, běžných daňových dokladů i dokladů v režimu přenesené daňové povinnosti (reverse charge), dokladů v české nebo cizí měně, papírových dokladů i e-faktur. Modul zabezpečuje kompletní zpracování dokladu od prvotní evidence do agendové knihy přes návrh rozpočtového krytí, účetní likvidaci, odeslání požadavku k úhradě až po zaúčtování uskutečněné platby. Modul KDF je součástí ekonomického subsystému IS GINIS, který nabízí ucelenou podporu akvizičního procesu od rozpočtování přes evidenci veřejných zakázek a smluv až po konečnou fakturaci a účtování. Jeho propojení se spisovou službou GINIS významně rozšiřuje možnosti zpracování dokladů v elektronické podobě.

Výhody a přínosy

  • Zpracování dokladů v souladu s platnou legislativou
  • Důsledná kontrola čerpání rozpočtových prostředků
  • Trvalá metodická podpora v oblasti účtování
  • Individuální nastavení pro jednotlivé uživatele, podle potřeb organizace
  • Průkazné záznamy o průběhu zpracování dokladu
  • Usnadněný přechod na plnou „elektronizaci“ úřadu
  • Možnost propojení na jiné moduly a spisovou službu
  • Otevřenost k třetím stranám přes webové služby

Máte zájem o některou z našich služeb?

Napište nám a náš produktový manažer vám připraví nezávaznou cenovou kalkulaci.


*= Povinné položky
Souhlasím se zpracováním osobních údajů. Více informací o zásadách ochrany osobních údajů naleznete ZDE.

Máte zájem o některou z našich služeb?

Napište nám a náš produktový manažer vám připraví nezávaznou cenovou kalkulaci.

*= Povinné položky
Souhlasím se zpracováním osobních údajů. Více informací o zásadách ochrany osobních údajů naleznete ZDE.
Vybrané reference:
Ministerstvo vnitra ČR
Středočeský kraj
Hlavní město Praha
Statutární město Brno