Věříme v jiný způsob řízení
567 309 136
GORDIC Service Desk

GORDIC Service Desk (GSDESK)

Service Desk je dnes zcela nezbytná první úroveň IT podpory jak pro zákazníky, tak pro vlastní zaměstnance. Často je HelpDesk ve firmě prezentován jedním člověkem s telefonem, který řeší všechny problémy uživatelů. GSDESK je cloudová varianta Service Desku (součást modelu GLOUD), která díky své variabilitě nabízených služeb pomáhá organizacím s efektivním provozem a řízením jak interních a externích zaměstnanců s jejich požadavky a problémy, tak i s dodavateli či dalšími institucemi.

Základní funkce modulu

  • Jednoduché, intuitivní ovládání
  • Dostupné z jakéhokoliv počítače s připojením na internet
  • Možnost nastavení vlastního loga, notifikací, číselníků apod.
  • Bezpečné úložiště, zabezpečený přístup

Galerie modulu

Podrobný popis modulu

Tento model je vhodný pro zákazníky, kteří nechtějí investovat čas, peníze či informatiky do implementace Service Desku ve svém prostředí. Jedná se o kompletní Service Deskové řešení (pozor, ne pouze Help Desk!), které nabízí uživatelům zákazníka všechny dostupné nástroje a možnosti velkého a komplexního řešení postaveného na platformě CA Technologies. Service Desk je dostupný online (pomocí webového prohlížeče) z kteréhokoliv místa na světě. Toto řešení nabízí mimo jiné (volitelně): - sběr Incidentů, Requestů, jejich řešení (Incident management, Request Management) - řešení Problémů, požadavků na změny (Problem management, Change management) - správu Konfigurační databáze (Configuration management) - administrace a používání databáze kontaktů, produktů, dodavatelů, organizací apod. - používání Znalostní Báze - silné reportování, KPI apod. Volitelnou službou může pak dále být např. Výkaznictví (vykazování práce např. za účelem fakturace, sledování externích pracovníků, interních pracovníků apod.), Produktové portfolio (Produkty, Služby, definice SLA apod.), modul FlowForm (využívání formulářů a workflow pro řízení např. úkolů, dovolených, cestovních příkazů apod.)

Výhody a přínosy

  • Výběr z nabídky jednorázových či provozních služeb
  • Několik variant Cloudu a řešení, včetně možnosti dat „pod vlastní střechou“
  • Jednotný komunkační kanál pro zaměstnance (uživatele i řešitele)
  • Úspora nákladů (časových i zdrojů)
  • Řízení dodavatelů, jejich reakčních časů a časů vyřešení

Máte zájem o systém GLOUD?

Napište nám a náš produktový manažer vám připraví nezávaznou cenovou kalkulaci.


*= Povinné položky
Souhlasím se zpracováním osobních údajů. Více informací o zásadách ochrany osobních údajů naleznete ZDE.

Máte nápad na zlepšení?

Pokud vám v tomto modulu chybí nějaká funkce nebo máte nápad, jak ho vylepšit, dejte nám vědět. Pokusíme se vám vyhovět. Děkujeme!

Mám nápad

Máte nápad na zlepšení?

Pokud vám v tomto modulu chybí nějaká funkce nebo máte nápad, jak ho vylepšit, dejte nám vědět. Pokusíme se vám vyhovět. Děkujeme!

Máte zájem o některou z našich služeb?

Napište nám a náš produktový manažer vám připraví nezávaznou cenovou kalkulaci.

*= Povinné položky
Souhlasím se zpracováním osobních údajů. Více informací o zásadách ochrany osobních údajů naleznete ZDE.