Věříme v jiný způsob řízení
567 309 136

GORDIC získal prestižní ocenění Czech Business Superbrands 2019

S hrdostí oznamujeme, že odborná porota Business Brand Council Česká republika ocenila značku GORDIC cenou Czech Business Superbrands 2019, jež vyjadřuje obdiv a skládá poctu výsledkům v oblasti budování úspěšné značky.
Czech-Business-Superbrand.jpg
Zleva: Ing. Marek Řezáč, ředitel pro strategický rozvoj GORDIC, Mgr. Roman Sovják, Country Brand Director Czech Superbrands, Ing. Michal Řezáč, ředitel pro strategické technologie a vývoj GORDIC

Superbrand je nejuznávanější nezávislou globální autoritou v oblasti hodnocení a oceňování obchodních značek. Titul Supebrands je znakem vynikajícího postavení značky na lokálním trhu.

Pečeť Superbrands získají značky s výjimečnou pověstí – zákazníci si s nimi spojují významné hodnoty a mají k nim osobní vztah. Od svého vzniku ve Velké Británii si projekt získal celosvětové uznání a dnes je cena Superbrands vnímaná jako ocenění, které na základě sjednocených kritérií a metod každoročně identifikuje hrstku nejlepších značek v téměř 90 státech na pěti kontinentech.

Udělení titulu Superbrands daného roku předchází vícekolové výběrové řízení. Do programu Superbrands se jednotlivé značky nemůžou přihlásit, ani jej ovlivnit. Při nominaci se vychází z databáze všech registrovaných obchodních trade-mark značek, kterou pro tento účel uvolní Úřad průmyslového vlastnictví.

oceneni-czech-superbrand.JPG

Zprávy GORDIC

Zobrazení dle typu:
  • Aktualizace software
  • Metodologie
  • Zprávy vlastní
  • Zprávy cizí
  • Řešení
Potvrdit výběr