Věříme v jiný způsob řízení
567 309 136

Service Management Středočeského kraje uspěl v soutěži ITSM Projekt roku 2014

Projekt Integrace Středočeského Kraje – oblast Service Managementu se umístil mezi třemi nejlepšími v soutěži ITSM Projekt roku 2014. Úspěch v soutěži je potvrzením faktu, že jeho realizace snese velmi přísná měřítka i v porovnání s přihlášenými projekty ze soukromé sféry. Slavnostní vyhlášení výsledků proběhne v rámci konference Řízení informatiky v soukromém a veřejném sektoru dne 22. 1. 2015 v TOP Hotelu Praha.
Ve druhé fázi dvoukolové soutěže byl projekt prezentován před náročnou odbornou porotou ve složení Zdeněk Brabec, Ivette Korandová, Vladimír Kufner a Jiří Voříšek. Předmětem hodnocení byl nový centrální ServiceDesk úřadu a Asset Management včetně integrace na GINIS Majetek a Identity management. Dodavatelem řešení je společnost GORDIC, ServiceDesk je postavený na produktech CA Technologies, skenování SW a HW pak na produktu AW Caesar.
 
Smyslem projektu Vnitřní integrace KÚSK, zahájeného v roce 2012, bylo analyzovat po stránce ICT stav řízení úřadu a díky novým softwarovým nástrojům ho zefektivnit a zjednodušit. Soutěž ITSM Projekt roku, o nejlepší projekt z oblasti IT Service Managementu, je českou obdobou ve světě velmi oblíbené soutěže ITSM Project of the Year. Soutěž organizuje sdružení itSMF Czech Republic, o.s. 

Uživatelé ServiceDesk

Uživatelé ServiceDesk. Nástroj představuje centrální kontaktní místo pro správu všech požadavků, událostí a incidentů

Zprávy GORDIC

Zobrazení dle typu:
  • Aktualizace software
  • Metodologie
  • Zprávy vlastní
  • Zprávy cizí
  • Řešení
Potvrdit výběr