Věříme v jiný způsob řízení
567 309 136

Seminář Digitalizace a autentizace: Možnosti IT udělaly z digitálních dokumentů fenomén

Odpoledním programem pokračuje v konferenčním sále Krajského úřadu Kraje Vysočina seminář s názvem Digitalizace a autentizace. Akce se věnuje otázkám a projektům souvisejícím s elektronickými dokumenty.
Seminář už dopoledne obohatila vystoupení řady zajímavých řečníků, například hejtmana Kraje Vysočina Jiřího Běhounka nebo ředitele Správy základních registrů Michala Peška.

Odpolední blok zahájil ředitel odboru DRMS GORDIC Miroslav Čejka. „Nárůst počtu digitálních dokumentů potvrzují i čísla od našich klientů. Například pracovníci Krajského úřadu Středočeského kraje realizovali jenom prostřednictvím Elektronické podpisové knihy v posledním čtvrtletí roku 2014 více než 52 tisíc úkonů,“ uvedl.

Dig01.jpg

Dlouholetý metodik spisové služby se věnoval se současným trendům v oblasti správy digitálních dokumentů, jako je například mobilita dat nebo stupňující se nároky na bezpečnost.

V této souvislosti doporučil aplikaci Administrativní audit, která monitoruje skutečný oběh dokumentu a odhaluje nestandardní jevy, signalizující bezpečnostní riziko. „Jedná se skutečně o sofistikovaný analytický nástroj, který vám dokáže identifikovat přetížená místa. Přitom jeho ovládání je překvapivě snadné,“ upozornil Čejka.

Dig03.jpg

Zprávy GORDIC

Zobrazení dle typu:
  • Aktualizace software
  • Metodologie
  • Zprávy vlastní
  • Zprávy cizí
  • Řešení
Potvrdit výběr