Z prezidentky studentské unie nepostradatelným členem týmu v Gordicu

2 min čtení

9. 12. 2022

Tak to je naše Terezka. Neustále usměvavá, hovorná, sršící vtipem a energií. Když se před lety začal budovat marketingový tým v Gordicu, vedení mělo o jeho složení jasno. Terka Křížová jde na marketing. Už před tím na obchodním oddělení vyčnívala svými organizačními a komunikačními schopnostmi a touhou potkávat se s lidmi. Zkušenosti měla. A jaké!

Studovala na Univerzitě Tomáše Bati ve Zlíně, na fakultě multimediálních komunikací, a ani v těchto letech nezahálela. Od začátku jevila zájem o aktivity Studentské unie, kde pracovala po celou dobu studia. Jeden z jejích prvních projektů byla organizace Galavečera UTB 2016. Projekt oceňuje studenty za aktivity, které dělají nad rámec svých povinností. V tomto roce poprvé proběhlo hlasování přímo ze strany studentů.

O rok později dostala na starost projekt Reprezentačního plesu UTB 2017, kde jejím úkolem bylo spolu s týmem zajistit doprovodný program, technické zázemí, catering, propagaci akce a především sponzory, kteří se svým jménem chtějí pod akci podepsat. Poprvé v tomto ročníku byl spuštěn rezervační online systém, o který se také nepřímo zasloužila.

Netrvalo dlouho a stala se prezidentkou studentského spolku s 50 členy, kteří pracují na projektech, zlepšují kulturní dění ve městě nejen studentům ale i občanům. Byl to rok plný řízení projektů, schvalování rozpočtů, správy účetnictví, vystupování na veřejnosti, workshopů, teambuildingů a dobročinné práce.

Jeden z posledních projektů, který při výkonu své funkce organizovala, byl Majáles. Samo sebou takový organizátor odchází z akce mezi posledními, a to ne kvůli zábavě. Terka do brzkých ranních hodin areál spolu s kolegy uklízela, pak sedla do auta a jela na pracovní pohovor do Gordicu. A už víte, jak to bylo dál. Samozřejmě nás uchvátila!

V Gordicu pracuje již 5 let. Za tu dobu se postupně dostala ke správě sociálních sítí, které jsou kompletně v její gesci, a event marketingu, který jí opravdu sedí. Novým projektem, který si chtěla vzít za svůj, je příprava podcastového studia a budování interní komunikace ve firmě. My se těšíme na výsledky a jsme rádi, že ji máme „na palubě“.