GORDIC získal prestižní ocenění Czech Business Superbrands 2019
GORDIC získal prestižní ocenění Czech Business Superbrands 2019
Odborná porota Business Brand Council Česká republika ocenila značku GORDIC cenou Czech Business Superbrands 2019, jež vyjadřuje obdiv a skládá poctu výsledkům v oblasti budování úspěšné značky.
Zleva: Ing. Marek Řezáč, ředitel pro strategický rozvoj GORDIC, Mgr. Roman Sovják, Country Brand Director Czech Superbrands, Ing. Michal Řezáč, ředitel pro strategické technologie a vývoj GORDIC
Superbrands je nejuznávanější nezávislou globální autoritou v oblasti hodnocení a oceňování obchodních značek. Titul Supebrands je znakem vynikajícího postavení značky na lokálním trhu.
Pečeť získají značky s výjimečnou pověstí – zákazníci si s nimi spojují významné hodnoty a mají k nim osobní vztah. Od svého vzniku ve Velké Británii si projekt získal celosvětové uznání a dnes je titul Superbrands vníman jako ocenění, které na základě sjednocených kritérií a metod každoročně identifikuje hrstku nejlepších značek v téměř 90 státech na pěti kontinentech.
Udělení značky Superbrands daného roku předchází několikakolové výběrové řízení. Do programu se jednotlivé značky nemůžou přihlásit, ani jej jakkoliv ovlivnit. Při nominaci se vychází z databáze všech registrovaných obchodních trade-mark značek, kterou pro tento účel uvolní Úřad průmyslového vlastnictví.
Slavnostní vyhlášení nejúspěšnějších obchodních a spotřebitelských značek v České republice za rok 2019 proběhlo 18. září v budově Národního muzea. GORDIC se získaným oceněním zapsal mezi držitele významného ocenění, jakými jsou z minulých let například British Arways, Microsoft, Martini nebo The New York Times.
Zleva Bc. Lucie Sedláčková, ředitelka marketingového odboru, Ing. Marek Řezáč, ředitel pro strategický rozvoj