Probojovali jsem se do finále PR soutěže LEMUR
Probojovali jsem se do finále PR soutěže LEMUR
Projekt společnosti GORDIC Síla propojení postoupil do finále PR soutěže LEMUR, kterou pořádá Asociace Public Relations (APRA). Zařazením na pětičlenný shortlist v kategorii Interní komunikace odborná porota asociace ocenila realizaci nového vizuálního stylu naší značky a posílení vnitřní komunikace firmy. Do užších výběrů se po dvoukolovém posouzení dostalo celkem 135 prací a 10 tiskových mluvčí.
Cílem projektu Síla propojení bylo zajistit větší informovanost zaměstnanců i jejich intenzivnější propojení s firmou a zákazníky. Díky řízeným diskusím se nám podařilo definovat, v čem jsme silní, kde je naopak prostor pro zlepšení a jaké jsou skutečně vnímané hodnoty napříč firmou. Podněty pracovníků se zohlednily při tvorbě nového vizuálního stylu a jeho používání (individuální identita, webové stránky, claim, Brandcloud), nového přístupu k interní komunikaci (G-rozcestník, ambasadoři) i zefektivnění vnitřních procesů (nová organizační struktura, cloudová infrastruktura).
Osm komisí složených ze šedesátky odborníků na public relations a komunikaci posuzovalo a hodnotilo celkem 243 přihlášek. Profesionálové z agentur, firem, asociací, akademiků a médií v závěrečném kole vyberou z nominovaných projektů ty, které získají ocenění v příslušné kategorii a současně absolutního vítěze soutěže. Formát hodnocení byl v důsledku pandemie a preventivních opatření vlády pozměněn a přesunul se do online prostředí. V něm také proběhne slavnostní vyhlášení, které je naplánované na 11. června.
Ve skrytu duše doufáme, že s naším projektem „Síla propojení“ dosáhneme až na stupně vítězů. Držte nám pěsti.