CA Service Desk Manager
CA Service Desk Manager
Charakteristika produktu
Práce s požadavky a jednotný kanál pro řešení uživatelských potřeb i sdílení informací
Sháníte-li pro tyto procesy optimální nástroj, jste na správné adrese. Nejen že dostanete pod kontrolu veškeré IT služby, ale dovedete je i efektivně řídit. Service Desk zároveň slouží i jako prostředek pro sdílení informací a zprostředkování výstupů. Kombinace výborné průkaznosti a uživatelské jednoduchosti přináší zvýšení efektivity práce v organizacích využívajících Service Desk díky preciznímu dohledu i definici požadavků.
Stáhněte si
Výhody a přínosy
- Efektivní řešení uživatelských potřeb i sdílení informací a výstupů pro další využití
- Pomoc při řízení IT služeb organizace a zajištění nepřetržité procesní kontroly
- Důraz na vysokou úroveň kybernetické bezpečnosti a možnost integrace nástroje
- Možnost rozšíření nebo modifikovatelnosti nástroje dle potřeb konkrétní organizace
- Kompletní administrace v jednoduchém a uživatelsky přívětivém rozhraní
- Jednoduché uvedení systému do provozu bez ohledu na parametry společnosti
Zaujal vás produkt
CA Service Desk Manager
?
Zašlete nám nezávaznou poptávku a my se vám ozveme.