Charakteristika produktu

Práce s požadavky a jednotný kanál pro řešení uživatelských potřeb i sdílení informací

Sháníte-li pro tyto procesy optimální nástroj, jste na správné adrese. Nejen že dostanete pod kontrolu veškeré IT služby, ale dovedete je i efektivně řídit. Service Desk zároveň slouží i jako prostředek pro sdílení informací a zprostředkování výstupů. Kombinace výborné průkaznosti a uživatelské jednoduchosti přináší zvýšení efektivity práce v organizacích využívajících Service Desk díky preciznímu dohledu i definici požadavků.

Mám zájem o produkt

Výhody a přínosy

  • Efektivní řešení uživatelských potřeb i sdílení informací a výstupů pro další využití
  • Pomoc při řízení IT služeb organizace a zajištění nepřetržité procesní kontroly
  • Důraz na vysokou úroveň kybernetické bezpečnosti a možnost integrace nástroje
  • Možnost rozšíření nebo modifikovatelnosti nástroje dle potřeb konkrétní organizace
  • Kompletní administrace v jednoduchém a uživatelsky přívětivém rozhraní
  • Jednoduché uvedení systému do provozu bez ohledu na parametry společnosti

Zaujal vás produkt
CA Service Desk Manager ?

Zašlete nám nezávaznou poptávku a my se vám ozveme.

Mám zájem