Elektronická skartace a archivace - metodické školení
Elektronická skartace a archivace - metodické školení
Proč se školení zúčastnit
Cílem kurzu je seznámit účastníky s legislativními a metodickými podmínkami pro správnou přípravu a realizaci elektronického skartačního řízení. Kurz se v první části věnuje přípravě dokumentů k uložení a skartačnímu řízení – zajištění správných datových formátů, metadat i přípravě agendových (např. ekonomických) dokumentů; a v druhé části se zabývá procesem průběhu elektronického skartačního řízení. Školení je určeno pro pracovníky řešící problematiku správného výkonu spisové služby vedené v elektronické podobě (např. metodik) i pro pracovníky odpovědné za spisovnu a realizaci elektronického skartačního řízení organizace. Kurz je obecného charakteru bez ohledu na používaný produkt elektronické spisové služby.Co vás čeká?
Příprava dokumentů a spisů k uložení a skartačnímu řízení
- Formáty komponent
- Povinná metadata
- Kontroly metadat a formátů
- Práce s agendovými dokumenty
- Průběžná správa uložených dokumentů a spisů
Skartační řízení
- Tvorba SIP
- Postup elektronického skartačního řízení
- Výmaz dokumentů a spisů po úspěšné skartaci
- Nejčastější chyby
Co od nás dostanete?
- Dostanete od nás prezentaci v PDF podobě
- Součástí je certifikát o úspěšném absolvování školení
Kdo vás proškolí?
Miroslav Čejka
Miroslav je ředitel odboru Metodiky archivní a spisové služby firmy Gordic. Může se směle ohlížet za svou téměř 30letou praxí v oblasti spisové služby, ukládání digitálních dokumentů i spisových a skartačních řádů. Jeho lektorská a publikační činnost jasně napovídá, že své bohaté znalosti dovede skvěle předávat.
A co počítač?
Kurz proběhne online formou prostřednictvím aplikace Microsoft Teams, odkaz k vysílání zašleme s předstihem, jsme připraveni pomoci také s připojením. Školení je metodické.
Potřebujete poradit?
Martina Přibíková